Program WIC Reset Utility – najczęściej zadawane pytania
Czy program jest darmowy?
Tak, program WIC Reset Utility to darmowa aplikacja do obsługi drukarki EPSON oraz CANON, jedynie funkcja resetu poduszek tuszu oraz zmiana FIRMWARE wymagają dodatkowego, płatnego klucza.
Jak za darmo zresetować licznik poziomu tuszu?
Korzystając pierwszy raz z programu możesz użyć darmowego klucza – TRIAL.
Dzięki temu kluczowi ustawisz poziom liczników tuszu na 80% oraz zapewnisz sobie korzystanie z drukarki przez jakiś czas. Jeżeli kod TRIAL został już użyty nie ma możliwości ponownego skorzystania z niego na tej samej drukarce – wtedy należy użyć płatnego klucza .
Czy klucz do programu posiada datę ważności?
Nie, zakupiony klucz nie jest ograniczony czasowo, możesz go wykorzystać nawet po paru latach od zakupu. Klucz służy do jednorazowego resetu licznika.
Czy dany klucz jest przypisany do danego modelu drukarki?
Nie, klucz może być wykorzystany do resetu wszystkich modeli obsługiwanych przez program.
Gdzie mogę sprawdzić czy program zresetuje licznik tuszu w mojej drukarce?
Zalecamy pobranie programu oraz sprawdzenie, czy dany model jest obsługiwany. Więcej szczegółów znajdziesz na TEJ stronie.
Czy mogę zresetować poziomy tuszu w kartridżach za pomocą programu?
Nie, jeżeli używasz nieoryginalnych kartridży potrzebujesz resetera chipów do kartridży.
Zakupiłem klucz, ale nie dotarł do mnie na adres e-mail, co mam zrobić?
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić folder SPAM, jeżeli nie dotarł e-mail, proszę o kontakt na adres e-mail: sklep@resetwic.pl
Czy program WIC Reset Utility jest po polsku?
Tak, program obsługuje języki angielski, polski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, włoski, turecki, arabski, japoński. Podczas instalacji domyślny język to angielski. Po instalacji można zmienić język poprzez MENU: FILE – SETTINGS – Application language – wybrać POLSKI. Aby ustawienia języka doszły do skutku należy ponownie uruchomić aplikację.
Program nie wykrywa mojego modelu drukarki.
Program WIC Reset Utility komunikuje się z drukarkami EPSON i CANON poprzez port USB oraz WIFI. W przypadku braku łączności uruchom ponownie drukarkę
i komputer. Sprawdź port komunikacyjny USB lub ustawienia sieci WIFI. Możliwe
że problemy z połączeniem może powodować uruchomiony monitor statusu drukarki lub masz uruchomione zadanie drukowania.