Reklamacje

1. Sprzedażą objęty jest produkt – Klucz do resetu licznika absorbera tuszu w drukarkach Epson oraz Canon za pomocą programu WIC Reset Utilty.
2. Klucz do resetu drukarek jest produktem nowym.
3. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.
4. Reklamacje należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@resetwic.pl lub listownie na adres: Intcomp Mariusz Tokarz, 84-300 Lębork, ul. Legionów Polskich 31A/15;
5. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Formularz reklamacyjny

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem kluczy do programu WIC Reset Utility, gwarantujemy oryginalność kodów. W przypadku reklamacji sprawdzamy datę i godzinę wykorzystania kodu oraz adres IP z którego skorzystano podczas resetu, dzięki temu mamy pewność, że nasz kod mógł zostać wpisany ręcznie spoza naszej bazy (co jest mało prawdopodobne).